........

........

.....
........

........

.....

تغییرات انیمیشن فلوریا

سلاااااااام
ببخشید ببخشید میدونم کلافتون کردم همش درباره انیمیشنم پست میزارم ولی چه کنم کمبود پست دارم 
خب من نظرم عوض شد.فلاترجین به یتیم خونه نمیره و با عمش زندگی نمیکنه.
احتمال زیاد داستان اینجوری میشه:
من یه دختر تنها و خجالتی هستم با قوه تخیل قوی.به خاطر تنهایی یه شخصیت خیالی طراحی میکنم.بعدش چندتا شخصیت دیگه هم طراحی میکنم و براشون شهر میسازم.بعد یه جای انیمیشن زندگی فلاترجین و نشون میده که با خانواده توی زندگی میکنه و فکر میکنه خانواده واقعیش مردن.بعد یه جای داستان من سر از دنیای فلاترجین در میارم.و یه اتفاقاتی میوفته و من از طریق مغزم میتونم با فلاترجین ارتباط داشته باشم.و من قدرت اتیش دارم و فلاترجین قدرت یخ
خب.......فعلا همین
اینم تریلرشالبته تریلر که نه یه میکس از کاراکتر ها و اسماشون:



http://s9.picofile.com/file/8299724300/My_Video3.mp4.html


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.