........

........

.....
........

........

.....

*های گایز*

 

سلام دوستان خوشگلم
من فلاترسا هستم جزو بروبچ قدیم نت که نصف نت بنده رو میشناسن 
من هم در نت معروفم هم کارتون لند بنابرین کلا معروفم (خودم نفهمیدم چی گفتم 0_0)
خلاصه انتظار نداشته باشید خیلی پست بزارم چون من بیشتر اوقات با تبلت میام و چون شارژر لبتابم خراب شده و مانیتور اون لبتابمم شکسته با تبلت میام که استیو جابز احمق کاری کرده که نتوانم هیچ گونه ای پست بزارم جز نرم افزار میهن که باز اون نه ادامه مطلب میتونم داشته باشم نه عکس نه فونت و نه هیچ چیز دیگر و فقط گاهی از طریق موبایل و لبتاب بابام میام(مامان دارم اما اون موبایلش 24 ساعته دستشه)خلاصه اینکه خیلو حرف زدم من جزو بی ادب ترین های نت هستم گیمرم و .....
ای لاو یو گایز و بای
پ ن:بزودی داستانی قراره بزارم که اشک همه تونو از خنده دار بودن درمیاره(مطمعن نیستم اما اشک فلی رو در اورد)و...)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.