........

........

.....
........

........

.....

شروع دوباره

سلااااام رفقاااا

بعله دیدید؟دوباره شروع کردیم.هکرا فکر کردن ناامید میشیم

باید یه جورایی از هکر تشکر کنم.باعث شد نشون بدم به این زودی امیدمو از دست نمیدم.باعث شد دوستای واقعیمو بشناسم

کلاس انیمیشن سازی باعث شد اعتماد به نفسم بالا بره هکر باعث شد تصمیم بگیرم هرکسی و نبخشم.با هرکس دوست نشم و به هرکس اعتماد نکنم

خب....لطفا کمکم کنید وب و دوباره بسازیم و به دشمنا نشون بدیم ما تسلیم نمیشیم

وقتی هک شدم و اشک میریختم و حالم داغون داغون بود خیلیییییا کمکم کردن.مثلا تیلا و دایمند که هرکاری کردن وب جدید بزنن و شادم کنن

هرماینی هرکاری کرد مدرک به دست بیاره

فلاترسا هم دائما دنبال مدرک بود

و بچه های کارتونلند که سعی کردن بفمهمونن چیز خاصی نشده که بخوام ناراحت بشم

به خاطر همه اینا کلا ماجرای هک و فراموش کردم.یه نوری از امید و شادی تو دلم درخشید.میدونستم خدا دوستامو فرستاده تا به من بفهمونه من تنها نیستم و دوستام حرف های دروغ یه هکر و باور نمیکنن

واقعا باید از همشون تشکر کنم 

البته خیلی های دیگه هم بودن که گفتن اگه کمکی خواستی ما هستیم.رکسانا.مون مجیک.میشل

کلا یه تشکر به همتون بدهکارم اگه شما نبودید شاید تا الان نت و ترک کرده بودم تا یکم اروم بشم 

از همگی ممنونم که تنهام نذاشتید

این وب کافه پونی های قاتل دوباره فعالیتش و شروع میکنهههههه
http://s9.picofile.com/file/8301942442/er4ty467hryh.jpg

شادی یعنی:داشتن دوستایی که تو غم و غصه و بدترین شرایط پیشت باشن
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.