........

........

.....
........

........

.....

3sis

سلاااااااااااام

یه عکس از سه خواهر اوردم

یعنی فلاترجین و خواهراش

خدایی گند زدم مخصوصا سمت چپی یعنی اندرومیدا شخصیت هرماینی جون(

فلاترسا هم عکس جدیدشو نداشتم مجبور شدم بر اساس عکس قدیمیش و تغییرات فلاترجین خودم تغییرش بده(اگه بده بگو)
http://s9.picofile.com/file/8299626218/background_hall_fnaf_1_by_tayaknight57_dan66fb.jpg

اقا فلاترجین منو کشتهههههههههههه

اومدن رستوران فردی فلاترجینم همش به من و فاکسی دستور میده اینو بیارید اونو بیارید

فلاترجین:ریحانهههههههههههههههههههههههههه

چته؟

فردی:هیییییییییییی با مشتریا درست برخورد کن

بله خانم.چی میل دارید؟

فلاترجین:دوتا پیتزا و یه هات داگ و سه تا نوشابه

من:اما تو همین الان سه تا پیتزا رو تنهایی خوردیییییییییی؟

فردی:ریحانهههههههههه

بله خانم الان حاضر میشه

من برم سفارشات این سه خواهر و حاضر کنم.بای-____________-

فلاترجین:چی شد این غذا؟

الان حاضر میشهههههههههه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.