........

........

.....
........

........

.....

فلاترجین خون اشام

سلااااااااااااااااااام رفقا

امروز فلاترجین قصه ما............

اوخ ببخشید

امروز فلاترجین از کادوی تولدش که من بهش داده بودم استفاده کرد یعنی قدرت خون اشام

من فهمیدم وقتی خون اشام میشه چه شکلی میشه یه عکسی هم گرفتم شما ببینید
http://s9.picofile.com/file/8298744242/canterlot_castle_night_garden_by_cloudshadezer0_d51sldk.jpg

فلاترجین:فیششششششششششششششش(خون اشاما و خفاشا یه صدای عجیب یش مانند از خودشون تولید میکنن)

چییییییی؟

فلاترجین:فیشششششششششششش چرا.........رازمو فاش کردی

بیخیال همه میدونستن من روز تولدت بهت قدرت خون اشام کادو دادم-________-

فلاترجین:فیششششششششش الان خونتو میخورم خیلی گشنمههههههههههههه

یا ابرفضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضض0__________________________0

فلاترجین:فیششششششششش صبرکن

بچول شما نظر بدید من فرار کنمممممممممممممممم0_______________0

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.