........

........

.....
........

........

.....

داستان اسارت(قسمت سوم)

سلاممممممممممم

خوفییییییییییییییییییید؟

قسمت سوم داستان از راه رسید

اینم بنر

http://s9.picofile.com/file/8297687776/dark_forest_wallpaper_1366x768.jpg

اینم اهنگ داستان(اهنگ از شاینی جون)

http://s8.picofile.com/file/8297688242/balmorhea_%E2%80%93_the_winter.mp3.html



خب دیگه برید ادامههههههههههه
 
-تق تق

من:بفرمایید تو

استوارد با لبخند ملیح و با مهربونی اومد تو.من فوری از رو تختم بلند شدم و یه تعظیم کوتاه کردم(یه جور قانون یا شاید باید بگم نشونه ادب و احترام بود)

استوارد:تعظیم نیاز نیست.اومدم یکم باهات حرف بزنم

من:بله پدر بفرمایید

استوراد:چرا اینجوری میکنی؟مگه چقدر سخته؟به خاطر اسنو.یه لباس پرنسسی بپوش و تاجتو بزار و بیا بیرون.لطفا.نمیخوای که بیشتر از این تو اتاق زندونی باشی و بیشتر از این اسنو و عصبانی کنی

من:نه نمیخوام

استوارد:باشه پس من میرم بیرون و تو هم لباس پرنسسیتو بپوش و مثل یه پرنسس عاقل بیا پیش ما

من:چشم پدر

بعد از رفتم استوارد ریحانه با عصای جادوییش یه لباس پرنسسی به خودش پوشوند و یه تاج گذاشت رو سرش با یه کفش با تزئینات زمرد(از زیر اون پالتوی سیاهشو پوشیده بود تا وقتی ارورا زنگ زد با چوبش لباس پرنسسیشو غیب کنه و بره)


بعد چند دقیقه ریحانه با قیافه مثل پرنسسا از پله ها پایین رفت و رفت تو سالن غذا خوری

اسنو:ریحانههههههههههههههههههههههههههه.تو بالاخره مثل یه پرنسس شدی.خوشحالم سر عقل اومدی

من با دستم پیرهنمو گرفتم و یکم بلندش کردم و یه تعظیم کوتاه کردم

اسنو:بشین پیش هرماینی بشین

من:با کمال میل

هرماینی:ریحانه خوشحالم که بالاخره...............

من:سر عقل اومدم؟:/


هرماینی:نههههه.از اتاق بیرون اومدی و دیگه زندونی نیستی:/


من:ممنون هرماینی


___________________________________________________________________________________________________________

ارورا:دایمندددددددددددددددددددددددد بیا اینجا


دایمند:بله ارورا؟

ارورا:به نقشه جدید نیاز داریم.

دایمند:اون با من.نقشه از این قراره.زنگ میزنیم به اون دختره و میگیم که یه کار ضروری پیش اومده و باید فوری بیاد بعد که اومد زندونیش و میکنیم و بقیشو خودت میدونی

ارورا:این نقشه عالیههههههههههههههههههههههههههههههههه.چرا به ذهن خودم نرسید؟-_________-

_________________________________________________________________________

-دینگ دینگ دانگ دینگ دینگ دانگ

من:منو ببخشید الان میام.

بعد رفت تو اتاق و تلفنشو جواب داد

من:بله ارورا اوخ........ببخشید یعنی رئیس چی شده؟

ارورا:فوری بیا اینجااااااااااا.یه کار ضروری پیش اومده

من:اما.........اما...........

ارورا:همین الاننننننننننننننننننننننننننننننننننن

من:باشه اومدم

من:ام.........مادر.......پدر......متاسفم من باید برم یه کاری پیش اومده.خدانگهدار

اسنو:صبرکنننننننننننن

استوارد:بیخیال اینقدر گیر نده اون دیگه بچه نیست

اسنو:حق با توئه


ریحانه همینجوری میرفت که وسط راه یادش افتاد لباسای پرنسسی و تاجشو غیب نکرده.بعد با چوب جادوش غیبشون میکنه و چوب جادو هم با قدرت اتیشش میفرسته تو اتاق خودش
_________________________________________________________________

من:سلام رئیس تا گفتید فوری خودمو رسوندم.چی شده؟

ارورا:چی شدههههههههههههههههههههه؟تو یه پرنسسی و به ما نگفته بودی

من:میخواستم بگم.........اما...........اما............

ارورا:.اما چی؟..........سیارااااااااااااااااااااا ویولتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت ببریدش پیش بقیه.فیلدی تو هم نگهبانی بده و حواست بهش باشه 
 انه لیز.ممنون بابت جاسوسی

سیارا و ویولت ریحانه رو گرفتن و زندونیش کردن

فلاترسا:ریحانهههههههههههه برگشتی؟

من:ارهشماها هنوزم اینجایید؟پانی کجاس؟

نیدرا استار:اونقدر مثبت اندیشی کرد اخرش مثل تو تصمیم گرفت قاتل بشه و تونست از این زندون کوفتی راحت بشه

فیلدی:ساکتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

من با صدای اروم تر:من دوباره از اینجا میرم.بیخیال.نمیخواید قاتل بشید؟خیلی خوبه فقط اگه خانوداتون پرنسس نباشه

فلاترسا:منظورت چیه؟تو............یه..........پرنسسی؟

من:فراموشش کن

نیدرا استار:راستش منم میخوام قاتل بشم

فلاترسا:نیدرا استار توهم؟

من:بیخیال فلاترسا زیاد سخت نیست.حرصتو سر افراد بی گناه خالی میکنی:)

فلاترسا:خیلی خب.................باشه

من:ام..............فیلدی..............یعنی.........نگهبان میشه در و باز کنی؟

فیلدی:اره که فرار کنی؟

من:نه این دوتا میخوان قاتل بشن

فیلدی:امیدوارم راست گفته باشی.سه تاتون دنبالم بیاید

ارورا:فیلدی گزارش بده

فیلدی:این دختر جدیده تونست اون دوتا دختر دیگه رو راضی کنه قتل انجام بدن

ارورا:عالیه.فیلدی میتونی بری.خب خب اینجا چی داریم؟دوتا دختر که میخوان قاتل بشن درسته؟

فلاترسا و نیدرا استار:درسته

ارورا:هلیااااااااااااااا پانییییییییییییییی بیاید اینجا

پانی و هلیا:بله قربان؟

ارورا:پانی ازت میخوام این دوتا رو ببری و بهشون قتل یاد بدی و سیارا هم به عنوان نگهبان میفرستم و هلیا تو ازت میخوام به همراه فیلدی بری و این دختر جدیده رو برای جنگ اماده کنی

هلیا و پانی:بله قربان

ارورا:بریددددددددددددددددددددددددددددددد

_______________________________________________________________________

پانی:نه اینجوری نه بچه ها.یکم دقت کنید

سیارا:مگه نشنیدید چی گفت؟جدی بگیرید.این یه قتله نه مسخره بازی

فلاترسا:شرمنده

سیارا:پانی دوباره شروع کن.

________________________________________________________________________

هلیا:اینه خوب پیش میری ریحانه.فقط نباید احساساتی باشی یکم خشن باش

من:اینطوری؟

هلیا:دقیقا

فیلدی:افرین ریحانه

________________________________________________________________

پانی:خب بچه ها واسه امروز کارتون بدک نبود.بقیش بمونه برای بعد

نیدرا استار:ایولللللللللللللللللللللللللللللل

سیارا:خب برمیگردیم

__________________________________________________________

هلیا:خب برای جنگ اماده ای.ادمای خوب دشمن ما هستن و گروه ضد ظلم دشمن بزرگ ما هستن.اونا رو میتونی با لباس سفید و موهای بلندشون بشناسی

من:فهمیدم

فیلدی:برمیگردیمممممممممممممم

_______________________________________________________________

ارورا:خب بچه ها چطورن بودن؟

هلیا:ریحانه برای مبارزه امادس

پانی:فلاترسا و نیدرا استار هم کلی چیز جدید یاد گرفتن

ارورا:دایمند نقشه چیه؟

دایمند:الان هرکس میره خونه خودش

ارورا:بچه ها ازادید.

بعد از رفتن هر سه تا بچه به خونشون

ارورا:انه لیز برو جاسوسی ریحانه رو بکن.ویولت جاسوسی فلاترسا و بکن.سیارا جاسوسی نیدرا استار و بکن

______________________________________________________________________________________________________

ریحانه در راه خونه یه نفر با لباس سفید و موهای بلند میبینه.اون دختره با چاقو رو یکی از چشمای ریحانه خط میندازه.ریحانه میوفته زمین و صدای جیغش تا اسمون بلند میشه.ریحانه که فهمید این یکی از افراد گروه ضد ظلمه چاقوش و در اورد و بهش حمله کرد و چاقو کرد تو شونه اون دختره.دختره جیغ کشید و ریحانه رو پرت کرد زمین

-الان نشونت میدم بدجنس.ادمایی مثل شما باید نابود بشن

بعد یه چراغ و مستقیم میندازه تو اون یکی چشم ریحانه.چراغش یه چراغ عادی نبود.چراغش برای کور کردن دشمن بود.ریحانه یکی از چشمام قرمز میشه و پف میکنه و همه جا رو سفید میبینه و رنگ چشمم سفید میشه.بدون مردمک

من:من تسلیم نمیشم دختر جون

-جدی؟الان چی؟

بعد چاقو و میکنه تو کمر ریحانه

من:جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ.من...................نمیزارم.........نمیزارم....
ت.......ت........تو.......موفق........بش...................

ریحانه میوفته رو زمین و اون دختره با لبخند رضایت امیز از اونجا دور میشه

___________________________________________________________________

فاکسی:فلاترجین اخه الان چه وقت گردش بود-_________________-

فلاترجین:جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغ...........ا............ا............اون..............اون.............

فاکسی:چه مرگته؟-______________-

فلاترجین:فاکسی اونجا رو ببین.ریحانههههههههههههههههههههه

فاکسی:ریحانهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

پایانننننننننننننننننن

ببخشید اگه بد بود

ادامه5نظر

بایییییییییییییییی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.