........

........

.....
........

........

.....

شخصیت خیالی جدید خواننده

سلااااااااااام عرض شد

بله بازم شخصیت خیالی ساختم

مدتی بود میخواستم یه شخصیت خیالی پسر بسازم با بقیه شخصیتای خیالی پسری که ساختم فرق داشته باشه ولی نظری درباره قیافش نداشتم

تا اینکه دیروز یه شخصیت پسر که تو کارتون پونی بود+یه شخصیت دختر که تو پونی بود و دیدم.ازشون ایده گرفتم و خواهر و برادر راک ساختم

خواهر یکی لیانا که خواننده گروهه و برادر یعنی لیام که نوازنده گروهه.

عضو اصلی این گروه لیانا و لیام هست اسم گروهشون:راکر ها(اگه اسمش مسخرس برید به خودشون بگید این به من مربوط نیست-_______-)

اوه اوه داشت یادم میرفت اینم عکسشون:


http://s9.picofile.com/file/8298252226/u67y5u78.jpg

بیوگرافی در ادامه
 

بله بازم شخصیت خیالی ساختم

مدتی بود میخواستم یه شخصیت خیالی پسر بسازم با بقیه شخصیتای خیالی پسری که ساختم فرق داشته باشه ولی نظری درباره قیافش نداشتم

تا اینکه دیروز یه شخصیت پسر که تو کارتون پونی بود+یه شخصیت دختر که تو پونی بود و دیدم.ازشون ایده گرفتم و خواهر و برادر راک ساختم

خواهر یکی لیانا که خواننده گروهه و برادر یعنی لیام که نوازنده گروهه.

عضو اصلی این گروه لیانا و لیام هست اسم گروهشون:راکر ها(اگه اسمش مسخرس برید به خودشون بگید این به من مربوط نیست-_______-)

اوه اوه داشت یادم میرفت اینم عکسشون:


http://s9.picofile.com/file/8298252226/u67y5u78.jpg

بیوگرافی در ادامه
بیوگرافی لیانا:
اسم:لیانا

شهرت:جفرسون

سن:18

قدرت:رعد و برق

علاقه:خوانندگی.کنسرت گذاشتن.سربه سر برادرش بزاره.با برادرش دعوا کنه

غذای مورد علاقه:فست فود

نفرت:لوس باشه.مثل دخترا رفتار کنه.

خواهر:نداره

برادر:لیام

مادر:مرده

پدر:مایکل

بهترین دوستش:سلنا.ربکا.لوسیکا.لوسی(این اسمارو از خودم گفتم یعنی اسم شخصیتای خیالی من یا بقیه نیست)

ارزو:معروف ترین گروه راک بشن


بیوگرافی لیام:

اسم:لیام

شهرت:جفرسون

سن:17

قدرت:اب

علاقه:خوانندگی.کنسرت گذاشتن.بیرون رفتن با دوستاش.وقت گذروندن با دوستاش

غذای مورد علاقه:فست فود

نفرت:خواهرش گیر بده و ادای بزرگا رو در بیاره

خواهر:لیانا

برادر:نداره

مادر:مرده

پدر:مایکل

بهترین دوستش:جک.لویی.مایک.(این اسمارو از خودم گفتم یعنی اسم شخصیتای خیالی من یا بقیه نیست)

ارزو:معروف ترین گروه راک بشن

پایاننننننننن

امیدوارم خوشتون اومده باشه

پست بعدی صندلی داغ
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.