........

........

.....
........

........

.....

تفلد فلاترجین

سلاااااااااااااام

امروز تفلد فلاترجینه

راستش قرار نبود به این زودی بیام وب ولی به یه علتی اومدم

خب امروز تفلد فلاترجینه+پاپان امتحانات

فلاترجین خبر نداشت قرار بود براش تولد بگیرم ولی خودم سوپرایز شدم

همونطور که فلاترجین روز تولد من سوپرایز شد و خیلیا بهش پیشاپیش تبریک گفتن

امروز دوستم همش صدام میکرد منم گفتم چی شده؟گفت بیا جشنه

بعد تو گروه ادم کرد و چشمتون روز خوش ببینه گروه پر شد از کادو و تبریک

تولدت مبارک فلاترجین

خوشحالم که ساختمت

بهترین شخصیت خیالی که تو غم و شادی کنارم بود

با تمام شیطنتات و اذیت کردنات دوستت دارم

یه دوست خردادی مثل خودم

خوشحالم که چندسال پیش 24خرداد ساختمت

به دنیا اومدنت مبارک

16 ساله شدنتم مبارک


خب بیخیال.الان تولد فلاترجینه و تولد من گذشته

کیک حاضره

تزئیناتم که حاضره

خوراکی ها هم حاضره

همه هم حاضرن

خب من میرم فلاترجین و بیارم شما قایم بشید

برید ادامه
 خب بیا بیا چشماتو باز نکنیا

تادااااااااااااااااااااا

همه:تولدت مبارکککککککککککککککککککککککککککک

فلاترجین:واییییییییییییی باورم نمیشه.خجالت زدم کردید


خب خب خب نوبتی هم باشه نوبت فوت کردن شمعا است

فلاترجین:فوتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

همه:هورااااااااااااااااااااااااااا

خب کیکم که خوردیم من برم کادوم و بیارم

کادوی اول:

یه لباس

http://s9.picofile.com/file/8297776200/j7uuuuuuuuu.png

کادوی دوم:

چیزی نیست جز..................زنده شدن جیمز بابای فلاترجین
فلاترجین:بابااااااااااااااااااااااااااااااااااا

جیمز:دخترمممممممممممممممممممممممم

اخیییییییییییاحساساتی شدممممممممممممم
اوه ببخشید من یه کادوی دیگه هم دارم:

خون اشامممممممممم.یعنی فلاترجین از این به بعد خون اشامه


فلاترجین:وایییییییییییی ممنونننننننننننننننننن

بعد از باز کردن کادو ها

کادو فاکسی:لباس

کادو مدیسون:
ساعت مچی

کادو همکاپو و تام و عسل:لباس

کادو مامان فلاترجین:عروسک مورد علاقه فلاترجین

کادو فلای جف:شعبده بازی کردن برای فلاترجین

خب اینم از شام
خب پایان جشنننننننننن

من برم تو واقعیتم برای فلاترجین جشن بگیرم(یعنی تو شهر رینبو سیتی تو خیالات)

بعدشم بریم بستنی بخوریم

باییییییییییییییییییییییییییییی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.